Olmeka realizuje kampanię Gdańska dotyczącą kotów
Agencja Olmeka Creation House po wygranym przetargu Urzędu Miejskiego w Gdańsku realizuje przy współpracy z fundacją KOTangens, kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami.

Kampania, która rusza w poniedziałek 23 grudnia potrwa do 20 stycznia 2020 roku. Jej celem jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki.
Gdańsk postanowił wspomóc zwierzęta w przetrwaniu zimy. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz.
Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny.
Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w social mediach.
Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.
Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Olmeka realizuje kampanię Gdańska dotyczącą kotów