Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach
Gemius wygrał przetarg na realizowanie oficjalnego badania internetu w Czechach pod marką NetMonitor, opartego na jego panelu gemiusAudience. Firma obroniła w ten sposób zlecenie, którym zajmuje się od ponad 10 lat.
W ramach badania NetMonitor będą dostarcane statystyki m.in. o całkowitym zasięgu stron i aplikacji internetowych na wszystkich urządzeniach, o odwiedzalności w poszczególne dni (publikowane z dnia na dzień) oraz o odwiedzalności stron www z podziałem na dom i biuro.
Przetarg dotyczący tego zlecenia był dwuetapowy i trwał od września ub.r. Uczestniczyło w nim pięć podmiotów (w tym jedno konsorcjum trzech firm).
- Jestem przekonany, że o wyborze naszej firmy zdecydowała wysoka jakość produktu. Wystarczy nadmienić, że metodologia badania internetu, którą zaoferowaliśmy w Czechach, w kwietniu tego roku otrzymała dwie nominacje w konkursie IAB Europe na najlepszy projekt badawczy - podkreśla Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Co więcej, dane pokazujące oglądalność stron www z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro, zostały już przez nas z sukcesem wdrożone w Belgii w ramach oficjalnego badania internetu oraz w Polsce. Tu też dostarczamy klientom dane dzienne publikowane z dnia na dzień - dodaje.
- Jesteśmy przekonani, że nowy etap badań z wieloma innowacjami przyniesie dalsze możliwości rozwoju rynku, a my zrobimy wszystko, aby nasz obecny sukces przełożył się na zyski klientów - zapowiada Michał Fejk, szef czeskiego oddziału Gemiusa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach