gemiusPrism - nowe narzędzie web analytics od Gemiusa
Firma Gemius oficjalnie wprowadza na rynek nowe narzędzie web analytics o nazwie gemiusPrism, znane w okresie testów jako gemiusTraffic 2.0.
gemiusPrism to narzędzie analityczne umożliwiające pomiar aktywności użytkowników stron www, a także ich segmentację i analizę działań za pomocą różnych wskaźników.
Badanie umożliwia m.in. sprawdzenie z jakich miejsc użytkownicy przychodzą na stronę www oraz określenie, które z tych wizyt są najlepsze pod względem wskaźnika ROI, konwersji czy przychodu; weryfikację zarówno płatnych, jak i organicznych źródeł wejścia na stronę oraz analizę współczynnika odrzuceń; dokładny monitoring konwersji użytkowników na cele biznesowe, umożliwiający zdefiniowanie nieefektywnych elementów strony; tworzenie raportów na temat tego, jak konkretna zawartość serwisu wpływa na odsłony (czy witryna jest często oglądana, ile czasu spędzają na niej użytkownicy i czy taki wynik jest zgodny z założeniami biznesowymi); pomoc w pomiarze efektywności kampanii, w tym kampanii AdWords.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: gemiusPrism - nowe narzędzie web analytics od Gemiusa