GoldenSubmarine i Lubię to z digitalową obsługą Nivea
Agencje GoldenSubmarine i Lubię to - linked by Isobar wygrały przetarg na obsługę marki Nivea w mediach digitalowych. Poprzednio dla poszczególnych linii produktowych brandu pracowały w tym zakresie różne agencje.

GoldenSubmarine zajmie się dla marki Nivea strategią i kreacją większości kampanii reklamowych w internecie i innych mediach digitalowych oraz obsługą wszystkich serwisów internetowych. Z kolei Lubię to - linked by Isobar będzie odpowiadać za aktywności w mediach społecznościowych.
Nie ujawniono, które inne agencje brały udział w przetargu (wiadomo, że były wśród nich czołowe agencje sieciowe) ani na jak długo podpisano umowę z GoldenSubmarine i Lubię to.
Poprzednio dla różnych serii produktów Nivea w zakresie interactive pracowały inne agencje.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine i Lubię to z digitalową obsługą Nivea