GoldenSubmarine uruchomiło chatbota w Asystencie Google
Agencja interaktywna GoldenSubmarine udostępniło swoją aplikację w Asystencie Google, w które na pytania dotyczące firmy odpowiada bot o nazwie Miłobrat Dobrowolski.
Miłobrat Dobrowolski zajmie się odpowiadaniem na pytania związane z GoldenSubmarine wszystkim zainteresowanym ofertą, potencjalnym klientom i partnerom biznesowym.
Z botem można skontaktować się m.in. za pośrednictwem Asystenta Google, po wybraniu opcji "Porozmawiaj z GoldenSubmarine".
Asystent Google pojawił się w polskiej wersji w styczniu 2019 r. Dzięki temu użytkownicy mogą w naszym języku kontaktować się z inteligentną platformą wydając jej komendy na głos.
Agencje interaktywne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine uruchomiło chatbota w Asystencie Google