Good, Artgraph i Data Solutions z BTL-ową obsługą PZU
Agencje Good, Artgraph i Data Solutions wygrały przetarg na obsługę Grupy PZU w zakresie BTL. Dla pierwszej oznacza to kontynuację współpracy trwającej od 2012 roku.
Grupa PZU przetarg na obsługę BTL-ową prowadziła od marca br. Obejmował on usługi w zakresie m.in. marketingu bezpośredniego, programów lojalnościowych, działań ambientowych i street marketingu.
Ubezpieczyciel nie informuje, ile agencji brało udział w przetargu ani na jak długo podpisał umowy ze zwycięskimi Good, Artgraph i Data Solutions. Pracują one dla niego od początku lipca.
W przypadku Good nowa umowa obejmuje szerszy zakres - obecnie agencja odpowiada też dla ubezpieczyciela za projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.
BTL

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Good, Artgraph i Data Solutions z BTL-ową obsługą PZU