Google z Samsungiem postawiło pierwszy billboard 3D. Stanął na Times Square w Nowym Jorku
Animowany awatar rapera Ludacrisa pokazuje odwiedzającym Times Square, jak zrobić selfie bez użycia rąk na nowym Samsungu Z Flip 4. To część kampanii marketingowej „The Future is Unfolding”.

Google odsłonił swój pierwszy w historii anamorficzny billboard 3D w sercu nowojorskiego Times Square, z animowanym Ludacrisem chwalącym możliwości smartfona Samsung Z Flip 4, którym da się zrobić selfie bez użycia rąk. A to dzięki współpracy sprzętu z Asystentem Google.
Aktywacja digital out-of-home jest częścią trwającej kampanii firmy "The future is unfolding" z Samsungiem. W reklamie trójwymiarowy awatar rapera demonstruje, jak uniknąć błędu w czasie robienia selfie.
Dodatkowe elementy umieszczona na billboardzie 3D to m.in. awatar psa, który pojawił się na albumie Ludacrisa "Word of Mouf", płyta winylowa z twarzą Ludacrisa z teledysku "Stand Up", okładka singla "Stand Up" wisząca na ścianie oraz tabliczka ze złotym albumem.

Promocja obejmuje także kanały Ludacrisa w serwisach TikTok, Instagram, Facebook i Twitter.
Kampanię i billboard przygotowały CEKAI, Essence oraz Universal Music Group for Brands.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


