Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR
Do grona Klubu Producentów Reklamowych przy SAR dołączyły Graffiti i Lucky Luciano. Klub liczy teraz dziewięciu członków.

Nowe studia będą z pozostałymi członkami KPR SAR pracowały na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy z reżyserami.
- Model współpracy 1 reżyser 1 studio został uznany za rekomendowany w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. To oznacza, że jest on najwłaściwszy z punktu widzenia jakości i efektywności procesów produkcyjnych. To niezwykle potrzebne teraz, gdy pandemia wymusza poszukiwanie nowych efektywnych i zwinnych sposobów pracy. Na szczęście coraz więcej agencji i reklamodawców to rozumie - poszerzenie klubu teraz jest na to najlepszym dowodem- mówi Julian Dworak, dyrektor KPR.
Michał Sitek, partner i executive producer Lucky Luciano, dodaje: - Od dawna widzimy potrzebę współdziałania środowiska producentów ze wszystkimi uczestnikami rynku – byliśmy jednymi z pomysłodawców powstania Klubu, mieliśmy wpływ na koncepcję, jednak postanowiliśmy poobserwować jak inicjatywa się rozwinie.
Franciszek Rogala, współwłaściciel Graffiti liczy na to, że współpraca w KPR SAR "przyniesie owoce w postaci stabilniejszego rynku, uczciwej konkurencji, co przełoży się na wyższą jakość, nie tylko naszych usług, ale także na rozwój sektora". - Praca z reżyserami w modelu wyłączności bardzo temu służy - komentuje Rogala.
Obecnie w skład klubu wchodzi dziewięć domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Graffiti, Lucky Luciano, Opus Film, OTO, Papaya, Tank i Watchout. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR