Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos
Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki Domestos. Zlecenie zdobyła agencja Grandes Kochonos.
W ramach obsługi stałej Grandes Kochonos będzie odpowiadać za strategię komunikacji i kreację w roku 2019. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji akcji "Domestos: Wzorowa Łazienka".
Grandes Kochonos zaproponowali nowe rozwiązania na polu mechaniki całej akcji, dzięki czemu większy nacisk położono na działania edukacyjne w zakresie higieny, poinformowano w komunikacie.
Zespół zajmie się w dalszej kolejności przygotowaniem treści na kanały social marki, materiałów POS i kampanii displayowych.
Marketer nie podaje innych szczegółów na temat postępowania przetargowego.
Ostatnią aktywnością reklamową marki Domestos była kampania telewizyjna z 2016 roku. Kreacja środka Domestos 24h Plus została zaskarżona do Rady Etyki Reklamy, która uznała, że użyte w niej sformowanie „molekuły higieny” musi zostać odpowiednio zdefiniowany, tak by odbiorca reklamy znał rzeczywisty skład produktu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos