Group One otwiera agencję Game Changer dla gamingu i e-sportu. Na czele Tomasz Przeździecki
Group One tworzy nową spółkę Game Changer, nastawioną na obsługę branży gamingu i e-sportu. CEO agencji został Tomasz Przeździecki.
Agencja Game Changer działa w Group One od końca października tego roku.
- W wachlarzu kompetencji, które jako House of Communication rozwijamy pod jednym dachem, nie mogło zabraknąć usług związanych z gamingiem i e-sportem. Nasz pomysł na tę spółkę polega na połączeniu naprawdę unikalnych kompetencji Tomka z ogromnym zapleczem eksperckim, które dotąd zbudowaliśmy w Group One. Od pierwszego dnia oddajemy do jego dyspozycji wszechstronne zasoby - kilkuset ekspertów od kreacji, produkcji, mediów i technologii, a także dostęp do know-how zagranicznych partnerów, takich jak House of Gaming w Dubaju. Tak zmieniamy zasady gry - otwieramy start-up o możliwościach giganta - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Game Changer dla gamingu i e-sportu
Game Changer oferuje wprowadzanie marek w świat esportu i gamingu na stałe - od kompleksowej strategii, big idea, przez egzekucje z produkcją branded contentu włącznie. Usługi agencji obejmą tworzenie strategii komunikacji w mediach (w tym sponsoring eventów e-sportowych), kreację i produkcję branded content oraz współpracę z influencerami.
Przedstawiciele spółki podkreślają, że agencja jest gotowa na metaverse i cyfrową rzeczywistość, rozwija także usługi z obszarów AI, robotów i botów, kryptowalut oraz NFT.
Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu. Przez 13 lat pracował w spółkach GroupM: Guideline, Maxus, Mediacom. Przez ostatni rok skupił się na gamingu i e-sporcie, pracując dla Polsat Games, Frenzy oraz Fantasy Expo.
Przeździecki ma na koncie projekty realizowane dla takich marek jak: Netflix, Coca Cola, Play, P&G, Adidas, Łomża, Mars, Grupa FCA, Kenwood, Delonghi, Husqvarna, EA, RIOT, Huawei, Nikon, Grupa Mieszko, HBO, Wilkinson, Xiaomi, Alior Bank.
- Moment pandemii, dodatkowo zweryfikował fakt, że wielu reklamodawców, zrezygnowała z potrzeby wydatków na eventy, ooh, kino (bo zwyczajnie nie mogli tymi kanałami budować dotarcia). W tym czasie wielu reklamodawców wręcz zwiększyła swoje wydatki w obszarze gamingu, esportu, live streamingu, bo to właśnie one dominowały w ramach konsumpcji mediów wśród konsumentów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Przeździecki. - Dodatkowo nowe technologie (NFT), cyfrowa rzeczywistość (metaverse) to jednak bardzo młode trendy, które szybką wchodzą w świat przyszłości i tym samym w takim obszarze jak gaming czy esport, pozwalają na wzrost wydatków - dodaje CEO Game Changer.
Game Changer zatrudnia na stałe 3 osoby, jednak projekty dla klientów realizowane są w formule mega zespołów w obrębie całego Group One.
Game Changer realizuje już pierwsze projekty z dużymi klientami. Jednym z nich jest BLIK, który został partnerem transmisji turnieju rangi mistrzostw świata w CS:GO - PGL Major 2021.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Group One otwiera agencję Game Changer dla gamingu i e-sportu. Na czele Tomasz Przeździecki