GroupM: o 3,5 proc. wzrosną globalne nakłady na reklamę w 2010 r.
W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę wyniosą 451 miliardów dolarów.
Bedzie to oznaczało wzrost o 3,5 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym - prognozuje należąca do holdingu WPP Group agencja GroupM. Zrewidowała ona swoje szacunki sprzed sześciu miesięcy, kiedy przewidywała dla globalnego rynku reklamy tylko 1-proc. wzrost.
Z kolei na przyszły rok GroupM prognozuje, że wydatki na reklamę na świecie zwiększą się o 4,5 proc.
Agencja podkreśla, że do rewizji jej prognozy w największej mierze przyczyniły się takie rynki jak Brazylia, Rosja, Indie, Indonezja i w szczególności Chiny.
Raporty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GroupM: o 3,5 proc. wzrosną globalne nakłady na reklamę w 2010 r.