Gwiazdor „Przyjaciół” w kampanii społecznej #ThatsHarrasment przeciwko molestowaniu seksualnemu
Gwiazdor sitcomu „Przyjaciele” David Schwimmer wystąpił w jednym ze spotów pokazujących przykłady molestowania seksualnego kobiet w miejscach pracy. Stanowią elementy kampanii społecznej #ThatsHarrasment. Aktor jest również ich producentem.
Trzy krótkie filmy - „Szef” „Polityk” oraz „Współpracownik” tworzą serię obrazującą przykłady sytuacji, w których można mówić o molestowaniu seksualnym kobiety. Każda scenka kończy się planszą z numerem telefonu i adresem strony, pod którymi poszkodowane mogą uzyskać pomoc.
Filmy są elementem wspólnej kampanii społecznej amerykańskich organizacji pozarządowych - The Ad Council, the Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) oraz the National Women’s Law Center (NWLC).
Scenariusze wszystkich spotów oparte są na prawdziwych zdarzeniach. Dla podkreślenia realizmu zdjęcia zostały nakręcone z „ukrytej kamery”. Pierwotnie filmy zostały opublikowane w zeszłym roku w dłuższych wersjach. Obecnie wybrane z nich skrócono do 30 sekund. Oprócz Davida Schwimmera wystąpili w nich inni amerykańscy aktorzy - Zazie Beetz, Emmy Rossum, Harry Lennix, Grace Gummer i Joseph Sikora.
Spoty emitowane są m.in. na Amazon Primie, CBS, CW, Fox Networks, Freeform, Hulu, Showtime i Starz. Plakaty kampanii pojawiły się na nowojorskich taksówkach.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Gwiazdor „Przyjaciół” w kampanii społecznej #ThatsHarrasment przeciwko molestowaniu seksualnemu