H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych
W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.
Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.
Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.


Marki idą w stronę body positive
H&M to kolejna marka stawiająca na naturalność w komunikacji marketingowej. Niedawno na naszych łamach informowaliśmy o działach marki bielizny Etam, która publikuje w swoich social mediach wizerunki kobiet o pełniejszych kształtach czy z widocznym cellulitem.
Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych