H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę reklamową eSky
Agencja H2O Creative rozpoczęła strategiczna i digitalową obsługę eSky, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów.

H2O Creative zajmie się zbudowaniem strategii komunikacji, a także przygotowaniem, zarówno pod względem koncepcyjnym jak i realizacji, efektywnościowej kampanii. Współpraca rozpoczęła się na podstawie przeglądu ofert. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Głównym celem stojącym przed agencją jest zbudowanie komunikacji, która aktywnie wesprze biznes klienta, prezentując w nieszablonowy sposób ofertę i przyciągając w ten sposób nowych użytkowników.
Oprócz przygotowania kampanii, agencja jest również odpowiedzialna za nadzorowanie działań strategicznych dla marki eSky.
- Jako lider Online Travel Agency (OTA) w Polsce, na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz wiodąca OTA w Ameryce Południowej, stawiamy na otwarty dialog z naszymi użytkownikami. Chcemy nie tylko odpowiadać na ich bieżące potrzeby, ale także ich inspirować do tego by spełniali swoje marzenia o odkrywaniu kolejnych zakątków świata. Aby to osiągnąć potrzebujemy partnera, który wskaże nam nową, ciekawą ścieżkę komunikacyjną i będzie potrafił przekuć ją w efektywną kampanię wizerunkową w sieci - mówi Rafał Bartoszewicz, marketing communication director group z eSky Group.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę reklamową eSky