Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy
Marka Haribo emituje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces powstawania kultowych reklam opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość.

Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach Haribo w 19 krajach.
Film Haribo prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim dyrektor handlowy firmy Herwig Vennekens oraz założyciel agencji Quiet Storm, Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii.
Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie. Dotychczas w reklamach Haribo można było zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. Spoty te tworzone są lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek.
W najnowszej odsłonie kampanii przygotowanej na rynek niemiecki, w której turyści cieszą się smakiem żelków Haribo w górach, marka kontynuuje komunikację tego, że niezależnie od wieku, dzięki drobnym przyjemnościom, wszędzie można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko i radość.
- Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids' Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę Haribo i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko - powiedział Vennekens. - To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień.
Kampania Kids' Voices, która trwa już dziesięć lat, jest kampanią globalną. Jest emitowana w Wielkiej Brytanii, gdzie miała swoje początki, ale także w całej Europie, w USA, Japonii i Korei. Celem marki Haribo jest tworzenie małych chwil radości w naszym codziennym życiu i ten sam cel realizowany jest w reklamach Kids’ Voices.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy