HBO Polska wybiera Universal McCann za Havas Media
Universal McCann wygrał przetarg na obsługę mediową HBO Polska. Poprzednio zajmował się tym Havas Media.
Universal McCann będzie odpowiadał za planowanie i zakup wszystkich mediów do kampanii reklamowych HBO Polska.
W przetargu starające się o to zlecenie domy mediowe otrzymały zadanie zaplanowania kampanii dla jednego z seriali HBO. Nie podano, które inne domy mediowe brały udział w przetargu ani na jak długo zaplanowano współpracę z Universal McCann.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HBO Polska wybiera Universal McCann za Havas Media