Heinz zmienia etykietę ketchupu
Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojego ketchupu.
Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinza zawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis Brand Republic.
Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującym pulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy "grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").
Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wyniku przejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelki typu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dzięki temu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, co przyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.
Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencję projektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producent zwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procent stwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczenie firmy na rynku.
źródło: Brand Republic
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Heinz zmienia etykietę ketchupu