„Hybryda za hybrydę” - rusza loteria marki Semilac
W wyniku wygranego przetargu marka Semilac (Nesperta), powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Hybryda za hybrydę”.

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 listopada a 12 grudnia 2017 roku i obejmują produkty marki Semilac. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkty za min. 99 zł, wejść na stronę loteriasemilac.pl i dokonać zgłoszenia, poprzez wypełnienie formularza. Na stronie loterii znajduje się animacja kręcącej się palety barw, która podobnie jak w ruletce wskazuje rodzaj wygranej. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Do wygrania w loterii jest ponad 1300 nagród, w tym lampy ledowe (1000 sztuk), zestawy startowe do pielęgnacji paznokci marki Semilac (300 sztuk) oraz torby marki O BAG (50 sztuk). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem samochodu marki Toyota Yaris Hybrid spośród wszystkich zgłoszeń.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS oraz kampanią w internecie (kampania AdWords, szeroka kampania na facebooku, instagramie oraz instastory, kanały własne marki Semilac), dodatkowo loteria będzie promowana przez influencerki współpracujące z marką.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Hybryda za hybrydę” - rusza loteria marki Semilac