„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)
W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.
W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.
W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.
Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.
Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)