ING w nowej akcji wspiera Polaków w prowadzeniu biznesu
ING Bank Śląski kontynuuje działania skierowane do firm pod hasłem przewodnim „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”. Przygotowują je Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

Bank w nowej akcji promuje narzędzia, które pomagają firmom się rozwijać i robić swoje w biznesie: pożyczkę online bez prowizji oraz wsparcie księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy.
Działania stanowią kontynuację rozpoczętej w marcu kampanii „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”.
- Pomimo trudnej sytuacji na rynku, wiele firm już wtedy było gotowych, żeby działać i inwestować, co pokazywały wyniki kampanii. Teraz wracamy z tym przekazem bo jesteśmy przekonani, że jest on dla biznesów ciągle aktualny a oferta atrakcyjna. Wiemy, że nasi przedsiębiorcy nie będą czekać, będą działać i rozwijać biznesy - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Spoty przygotowane na potrzeby kampanii trafiły do emisji w telewizji i internecie. Akcję wspierają aktywności direct marketing.
Kampanię przygotowały agencje Brain (spot) i Gong (działania w internecie). Zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe Media Hub.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: ING w nowej akcji wspiera Polaków w prowadzeniu biznesu