Interia współpracuje z Harvard Business Review i Der Spiegel
Portal Interia rozpoczął współpracę z dwoma opiniotwórczymi redakcjami - amerykańskim Harvard Business Review oraz niemieckim Der Spiegel. Serwis zaprezentuje na swoich łamach najlepsze materiały premium z obu tytułów prasowych.

Interia współpracuje już z kilkoma zagranicznymi redakcjami w ramach cyklu „Bliżej Świata” – jak z The Washington Post, The Economist, The Guardian, The Observer, The Spectator, Le Monde i El Pais. Portal zapewni także swoim użytkownikom dostęp do materiałów premium z Harvard Business Review oraz Der Spiegel.
Zobacz: Nowa kampania wizerunkowa Interii
Interia i materiały premium z zagranicy
Premiera pierwszego artykułu z Harvard Business Review w Interii 30 maja. Materiał „Ludzie lubią cię bardziej, niż myślisz” to efekt współpracy amerykańskich i brytyjskich naukowców, którzy wyjaśniają dynamikę i proces budowania relacji w nowoczesnych społeczeństwach. Ich wnioski pozytywnie zaskakują.
Harvard Business Review to wiodący amerykański magazyn biznesowy, związany z prestiżową uczelnią Harvard Business School. Jest uznawany za jedno z najbardziej opiniotwórczych czasopism na świecie w obszarze zarządzania strategicznego, innowacji i nowoczesnego przywództwa.
Der Spiegel to jeden z największych i najbardziej wpływowych niemieckich tygodników opinii, ukazujący się od 1947 roku. Ujawniając skandale polityczne, odegrał istotną rolę w rozwoju niemieckiej prasy. Jest członkiem-założycielem zainicjowanej w 2016 r. Europejskiej Współpracy Śledczej (EIC). Zajmuje się polityką, gospodarką, nauką i kulturą. Słynie nie tylko z dziennikarskich śledztw, ale i pogłębionych analiz.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Interia współpracuje z Harvard Business Review i Der Spiegel