IPG Mediabrands łączy agencje Kinesso, Matterkind i Reprise
IPG Mediabrands, holding mediowy należący do Interpublic Group, tworzy agencję performance marketingu Kinesso. Została ona utworzona w wyniku połączenia agencji Kinesso, Matterkind i Reprise.
Nowo powstałe Kinesso ma łączyć kompetencje, zasoby i specjalistyczną wiedzę z obszarów performance marketingu, kompleksowej aktywacji i optymalizacji mediów, danych, analityki, AI i technologii.
Firma podkreśla, że dzięki temu zyskuje unikalne możliwości w zakresie ujednolicania danych z wielu źródeł, ich interpretacji, zasilania nimi algorytmów sztucznej inteligencji i przełożenia opartych na danych wniosków na realne działania, napędzające rozwój klientów Kinesso i klientów agencji mediowych Initiative i UM.
- Kinesso z definicji oznacza ruch i zmianę, i właśnie to stawiamy na pierwszym planie w naszym nowym brandzie. Jesteśmy po to, by pomagać klientom wygrywać z konkurencją, i to w wyróżniający ich sposób. Kinesso stworzy najefektywniejszy system operacyjny na rynku, bazujący na infrastrukturze, która pozwoli wszystkim naszym agencjom działać w skali globalnej w elastyczny i spójny sposób– powiedział Jarrod Martin, global CEO Kinesso.
Kinesso zatrudnia globalnie ponad 6 tys. osób pracujących na ponad 60 rynkach. W Polsce to blisko 200-osobowy zespół, na czele którego stoi Jacek Dymkowski, managing director Kinesso Poland & CEE, odpowiadający za rozwój oferty agencji również w regionie CEE.
Połowę zespołu Kinesso stanowią eksperci performance marketingu, realizujący działania w obszarach MarTech, Commerce, Search, Social, Addressable media, Content m.in. LEGO, Johnson & Johnson, Dyson w Polsce oraz – w ramach hubów kompetencyjnych – w regionach CEE (Europa Wschodnia i Centralna) i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Druga, ponad 100-osobowa część zespołu Kinesso tworzy zlokalizowane w Warszawie Global Capability Center, za które odpowiada Marcin Pietrzak, managing director EMEA GCC. To jedno z trzech takich centrów kompetencyjnych stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. Warszawskie GCC realizuje projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA w ramach 4 hubów: Analytics (skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence), Engineering (tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych), Product Design (projektującego narzędzia zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy) oraz Addressable (zespołu ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiadającego za realizację działań dla klientów IPG Mediabrands w regionie EMEA).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands łączy agencje Kinesso, Matterkind i Reprise
Zukierburg cie potraktuje transparentnie i obiektywnie.