IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?
Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) rozważa przeprowadzeniezwolnień, które miałyby dotknąć nawet 2 tysiące jego pracowników.
Według medialnych doniesień, IPG zastanawia się nad redukcjązatrudnienia, która obejmie mniej niż 5 procent globalnego stanuzałogi holdingu.
W październiku dyrektor wykonawczy IPG Michael Roth obiecał naspotkaniu z inwestorami, że w czasach kryzysu będzie"konserwatywnie" zarządzał holdingiem. Do IPG należą takie firmyreklamowe jak McCann Erickson, Universal McCann, Initiative czyLowe.
W ostatnich dniach również holding reklamowy Omnicom Grouppoinformował, że do końca bieżącego roku zamierza zwolnić 5 procentz 70 tysięcy swoich pracowników, nie wykluczając dalszej redukcjizatrudnienia w styczniu.
źródło: Marketing Week
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?