iProspect i dentsu X wypromują marki Biovital i DIP
Do grona klientów grupy dentsu dołącza firma farmaceutyczna Egis. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą jej dwóch marek: Biovital oraz DIP.

Umowa Egis i dentsu została podpisana na podstawie przetargu, który rozstrzygnięto pod koniec stycznia br. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Zakres współpracy obejmuje świadczenie kompleksowych usług z zakresu kampanii digital oraz analityki danych.
- Rok 2020 przyspieszył trendy, które w biznesie OTC obserwowaliśmy już od kilku lat: rosnącą rolę e-commerce i poszukiwanie przez marki nowych sposobów dotarcia do konsumentów, wyjście poza model oparty na telewizji. Szukaliśmy partnera, który wspólnie z nami zbuduje strategie i narzędzia obecności naszych marek OTC w sieci. Nasze działania będą uzupełnieniem inwestycji w tradycyjne media i skupią się na analizie i budowaniu ścieżek zakupowych - mówi Damian Kurzaj, marketing manager OTC w Egis Polska.
Dla nowego klienta iProspect oraz dentsu X poprowadzą kampanie w Google, działania social ads na Facebooku, zakup kampanii programmatycznych oraz aktywności reklamowe na Ceneo. W ramach współpracy zostanie także przeprowadzona implementacja pełnej analityki, atrybucji oraz dashboardów umożliwiających w jednym miejscu monitorowanie danych - zarówno digitalowych, jak offline’owych oraz sprzedażowych.
Od 2020 roku komunikacja marki Biovital opiera się na idei „Łatwo o zmiany!”. Celem działań online będzie rozszerzenie przekazu marki oraz promocja dbałości o zdrowie i dobre samopoczucie Polaków. Dodatkowym celem kampanii produktów DIP jest budowanie świadomości skuteczności marki w kategorii maści i żelów przeciwbólowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: iProspect i dentsu X wypromują marki Biovital i DIP