Izabela Karpińska w Streetcom
Izabela Karpińska dołączyła do działu sprzedaży Streetcom,obejmując stanowisko new business manager.
Karpińska przeszła do Streetcom z bezpłatnego miesięcznikazakupowego "Shopping Guide" (Wydawnictwo Free Press), gdzie byłakierownikiem biura reklamy. Odpowiadała za tworzenie iwspółrealizowanie strategii sprzedażowej tytułu.
Wcześniej zdobywała doświadczenie w Platformie Mediowej PointGroup, na stanowisku senior client partner. Zajmowała się sprzedażąpowierzchni reklamowych w magazynach "Machina", "Film", "Dlaczego"oraz współpracowała z klientami w zakresie działań BTL.
Karpińska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, WydziałDziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Izabela Karpińska w Streetcom