Jen Smith globalnym dyrektorem kreatywnym w Maxusie
Jen Smith, head of strategy & planning w domu mediowym Maxus w Wielkiej Brytanii, awansowała na nowo utworzone stanowisko global creative directora sieci Maxus.
Jen Smith nadal będzie pracować w biurze w Londynie. Będzie raportować do Nicka Vale'a, worldwide head of planning i Nicka Baughana, chief executive Maxusa w Wielkiej Brytanii. Będzie dzielić obowiązki zawodowe pomiędzy brytyjski oddział Maxusa i globalną jego sieć.
Na nowym stanowisku Jen Smith będzie odpowiedzialna za kreatywne rozwiązana dla klientów sieci oraz będzie rozwijać brytyjski program kreatywny wśród pracowników Maxusa na całym świecie.
W tym roku Smith wprowadziła i rozwinęła specjalny program szkoleniowy w Maxusie w Wielkiej Brytanii, w ramach którego 10 proc. pracowników tej brytyjskiej agencji miało zadanie poprawy twórczego rozwiązywania problemów. Program ten został uznany przez szefów agencji za jeden z najlepszych projektów.
Jen Smith dołączyła do Maxusa w 2013 roku. Wcześniej osiem lat pracowała w domu mediowym PHD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Jen Smith globalnym dyrektorem kreatywnym w Maxusie