Roszady w kierownictwie Maxus Polska: Mikołaj Zglenicki na czele tradingu, a Kamil Sikorski - rozwoju biznesu
W domu mediowym Maxus Polska nowe obowiązki przejęli dyrektor zarządzający Jaromir Sroga, dyrektor finansowy Mikołaj Zglenicki i dotychczasowy head of digital Kamil Sikorski.

Jaromir Sroga przejął bezpośrednie kierownictwo w dziale client service Maxus Polska. Współpracuje przy tym z group account directorami: Katarzyną Baranowską, Jackiem Kanią oraz Andrzejem Matuszczykiem.
Mikołaj Zglenicki, pełniący nadal stanowisko dyrektora finansowego, zaczął zarządzać zespołem tradingowym, w którego skład wchodzą head of TV buying Mateusz Czaplicki i head of non-TV buying Marek Jaworski. Wzmocnienie zespołu ma na celu optymalizację inwestycji klientów oraz zacieśnienie współpracy z działem tradingowym holdingu GroupM, do którego należy Maxus.
Kamil Sikorski, poprzednio pełniący funkcję head of digital, objął teraz stanowisko dyrektora w nowo utworzonym dziale business development. W dziale tym funkcjonują zespoły digital, strategii oraz marketingu.
- Zaprojektowaliśmy nową strukturę, aby jeszcze lepiej realizować wizję domu mediowego, który z pełnym zaangażowaniem łączy innowacyjne formy komunikacji z oczekiwaną przez naszych klientów efektywnością działań. Chcemy połączyć nową energię z doświadczeniem zespołu, który współtworzy Maxusa - wyjaśnia te zmiany Jaromir Sroga.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Roszady w kierownictwie Maxus Polska: Mikołaj Zglenicki na czele tradingu, a Kamil Sikorski - rozwoju biznesu