Jaromir Sroga szefem domu mediowego Maxus
Jaromir Sroga, były szef biura reklamy Eurozetu (nadawcy m.in. Radia ZET), został prezesem domu mediowego Maxus (należącego do GroupM).
Jaromir Sroga do jesieni ub.r. był szefem biura reklamy Eurozetu. Z firmą tą rozstał się po kilkunastu latach pracy za porozumieniem stron. Zajmowane przez niego stanowisko objęła wówczas Ewa Rosiewicz (więcej o tym).
Stanowisko prezesa domu mediowego Maxus było nieobsadzone od jesieni ub.r., po tym, jak z firmy odszedł Mirosław Kępiński, jej wieloletni CEO. Wraz z nim z Maxusem pożegnał się managing partner Marcin Marciniak (więcej na ten temat).
Powodów rozstanie nie podano, a zarządzanie agencją tymczasowo przejął Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce.
Wśród klientów obsługiwanych przez dom mediowy Maxus są TBM Snacks, Nikon, Subway, Praktiker i TVP.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jaromir Sroga szefem domu mediowego Maxus