Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa
Joanna Okła po 12 latach pracy w strukturze domu mediowego MediaCom Warszawa (GroupM) dołączyła do jego zarządu. Będzie w nim odpowiadać m.in. za rozwój produktu strategicznego i new business.

Joanna Okła w MediaCom Warszawa pracuje od 12 lat. W ub.r. objęła stanowisko head of strategy. Wcześniej była group account directorem, group account managerem i account managerem.
Prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars & Wrigley, The Coca-Cola Company, Grupa Danone, Tesco.
Karierę w branży reklamowej zaczynała w 2001 roku od stanowiska senior media plannera/buyera w domu mediowym Media Planning Group (obecnie Havas Media). Pracowała tam pięć lat.
- Wejście Joanny Okły do zarządu MediaCom bardzo go wzmocni. Bardzo się cieszę, że będziemy silniejsi o jej kompetencje strategiczne oraz wieloletnie doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby najbardziej wymagających klientów - mówi Kuba Kossut, COO, MediaCom Poland.
W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.
Na początku marca br. poinformowano, że z MediaCom Warszawa odchodzi - po 15 latach pracy Agnieszka Kosik, prezes agencji. Jej obowiązki przejął Kuba Kossut.
Joanna Okła jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej.
W zarządzie MediaCom Warszawa zasiadają obecnie - oprócz Okły - Kuba Kossut, Mikołaj Zglenicki, Stanisław Kejler, Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa