MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes
Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy.

Współpraca obejmować będzie obszary działań mediowych w zakresie e-commerce, planowania oraz zakupu efektywnościowych mediów digitalowych, a także usług związanych z modelowaniem atrybucji i SEO.
MediaCom Warszawa będzie obsługiwał markę YES wspólnie z siostrzaną agencją Wavemaker, która odpowiada za planowanie i zakup mediów zasięgowych.
Firmy nie podają szczegółów zakończonego przetargu.
Marka Yes ma 160 salonów stacjonarnych w całej Polsce.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes