Johnnie Walker promowany przez Wojtka Sokoła i Bogusława Lindę (wideo)
W nowym klipie rapera Wojtka Sokoła „Rób to, w co wierzysz”, z udziałem Bogusława Lindy, promowana jest whisky Johnnie Walker (produkowana przez Diageo). Akcję przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, a sam klip - firmy Mojo Films i Platige Image.

Piosenka „Rób to, w co wierzysz” opowiada o drodze, którą przebył zarówno Wojtek Sokół, jak i Bogusław Linda, by znaleźć się w obecnym miejscu w swoim życiu. W klipie odzwierciedla to wędrówka Sokoła z koncertu, a Lindy z sali teatralnej, żeby spotkać się w lokalu, gdzie razem piją whisky Johnnie Walker.
Udział Sokoła i Lindy oraz tekst piosenki „Rób to, w co wierzysz” mają podkreślać zasadę przyświecającą też marce Johnnie Walker: tylko robiąc to, co naprawdę się kocha i w co się wierzy, można osiągnąć więcej.
Teledysk udostępniono na kontach social mediowych marki Johnnie Walker i obu artystów. Akcja obejmuje też materiały POS w sklepach oraz konkurs dla konsumentów. Potrwa do końca br.
Słowa do piosenki napisał Wojtek Sokół, muzykę przygotował DU:IT, teledysk reżyserował Marek Filipek, a wyprodukował dom produkcyjny Mojo Films, a postprodukcją zajął się Platige Image. Koncepcję działań opracowała agencja Havas Worldwide Warsaw, a działaniami public relations zajmuje się agencja Havas PR Warsaw.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Johnnie Walker promowany przez Wojtka Sokoła i Bogusława Lindę (wideo)