Kampania Audi odwzorowuje działania świateł auta na nośnikach zewnętrznych
Na specjalnych nośnikach premium AMS trwa kampania reklamowa najnowszych modeli Audi.

Audi promuje swoje modele A6, A7, A8 i Q8 na ponad 70 nośnikach Dynamic Backlight o powierzchni 18m2 i 32m2.
Za pomocą światła kilkudziesięciu tysięcy diod na nośnikach została odwzorowana sekwencja działania reflektorów prezentowanych samochodów. Animacje realistycznie odzwierciedlają działanie świateł podczas uruchamiania i wyłączania pojazdu.
Kampanię wzmocniono zasięgowo reklamą na statycznych backlightach - nośnikach z segmentu premium AMS.
- W kampanii na nośnikach Dynamic Backlight, chcieliśmy podkreślić, że nowoczesne reflektory w samochodach Audi to nie tylko element bezpieczeństwa na drodze, ale również rozwiązania, które nadają autom charakteru i podkreślają ich unikalny design - mówi Tomasz Muraszko, zastępca dyrektora działu współpracy strategicznej AMS z domami mediowymi.
Kampania potrwa do końca stycznia.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kampania Audi odwzorowuje działania świateł auta na nośnikach zewnętrznych