Rusza druga odsłona kampanii Bodymax „Kawałek soboty każdego dnia”
Wystartowała jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Za przygotowanie platformy komunikacyjnej „Kawałek soboty każdego dnia” odpowiada agencja Communication Unlimited.

Spot emitowany będzie do 10 listopada na kanałach TVN i Polsat. Komunikację uzupełniają działania w social mediach - na Facebooku i Instagramie.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja „14 dni. Odzyskaj energię lub pieniądze”, w ramach której konsumenci mogą otrzymać zwrot wydanych pieniędzy w przypadku braku skuteczności preparatu.
Jest to druga odsłona akcji, pierwsza pojawiła się w mediach w marcu tego roku.
Agencja Communication Unlimited jest odpowiedzialna za koncepcję, przygotowanie i realizację wszystkich działań w ramach kampanii. Dla Orkla Care przygotowała także kampanię innego suplementu diety - Colon C.
Dołącz do dyskusji: Rusza druga odsłona kampanii Bodymax „Kawałek soboty każdego dnia”