Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)
Ruszyła urodzinowa kampania wizerunkowa 'Gazety Wyborczej', która kończy w tym roku 20 lat.
Do 8 maja w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanały tematyczne) emitowane będą spoty "Gazety Wyborczej". Spoty zostały nakręcone w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej - mają po 30 i 15 sekund. W sondzie ulicznej respondenci przewidują, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat. Wyreżyserował je Paweł Łoźiński.
Reklamy "Gazety Wyborczej" pojawią się również na nośnikach outdoorowych AMS w całej Polsce i w serwisie Wyborcza.pl.
Kreację kampanii stworzyła agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, spoty wyprodukowało studio CutCut, za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starlink.
Agora
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)