Katarzyna Cichopek rozszerza własną markę perfum YA o nowy zestaw
Marka YA Katarzyny Cichopek pod koniec lutego br. powiększyła się o nowość, którą jest nietypowy zestaw perfum. Koncepcja zapachów pozwala na ich łączenie podczas aplikacji.

Zestaw zwany layeringiem perfum – polega na stosowaniu więcej niż jednej warstwy perfum w tym samym czasie po to, aby uzyskać zupełnie nową kompozycję. Podczas layeringu nie tylko aplikujemy na swoje ciało poszczególne warstwy perfum, ale aktywnie uczestniczymy w kreowaniu nowego zapachu.
- Dzięki profesjonalnym perfumiarzom oraz składnikom z całego świata udało nam się stworzyć kolekcję perfum wysokiej jakości składającą się z moich ulubionych kierunków zapachowych, w ramach której możecie łączyć zapach - mówi Katarzyna Cichopek, właścicielka i ambasadorka marki YA.
Perfumy Katarzyny Cichopek
Zestaw perfum składa się trzech zapachów, po 30 ml każdy. W numerze 1 dominuje róża, piwonia oraz drzewa: sandałowe i cedrowe. Numer 2 jest zapachem, w którym przeszywają się wonie klementynki, kwiatu jabłoni oraz cytryny i bergamoty. Numer 3 to zapach, w którym poczujesz bukiet fiołków czy irysa.
Nowość promuje spot reklamowy z udziałem Katarzyny Cichopek i aktywności na instagramowym kanale aktorki.
Za kreację oraz komunikację marki YA odpowiada agencja SMI Agency.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek rozszerza własną markę perfum YA o nowy zestaw