Katarzyna Partyka client success developer w Harbingers
Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji digitalowej Harbingers jako client success developer.
Katarzyna Partyka
Partyka zajmie się szeroko rozumianym budowaniem relacji z partnerami oraz wspieraniem ich w rozwoju biznesu. Wcześniej agencja nie zatrudniała nikogo na jej stanowisku. Partyka raportuje do Patrycji Pióreckiej-Pacholczyk, managerki zespołu client success.
Swoje dotychczasowe doświadczenia Katarzyna Partyka zdobywała m.in. w agencji PromoTraffic, gdzie współpracowała z takimi markami jak Puccini czy BP.
W portfolio agencji Harbingers są takie marki jak Castorama, Tally Weijl, 4F, Joyco, Oknoplast, czy Capgemini.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Partyka client success developer w Harbingers
A century-old racist theory reentered the political discourse around immigration and has become commonplace on the campaign trail as Republicans hope to retake control of Congress in November.
Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.
Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.