Norbert Kowalski head of partnerships w Harbingers
Do agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko head of partnerships.
Kowalski będzie odpowiadał za budowanie strategicznych relacji partnerskich.
- Norbert to doświadczony i efektywny lider, od pierwszego dnia współpracy wnosi dużą wartość w Harbingers. Jego szerokie kontakty biznesowe i umiejętność tworzenia korzyści na różnych płaszczyznach, stanowią dla nas gwarancję dalszego rozwoju. Harbingers od lat czerpie siłę z poleceń, a współpraca z Norbertem wpisuje się w naszą strategię ciągłego poszerzania grona Partnerów, którzy z entuzjazmem rekomendują nasze usługi - mówi Piotr Kwinta - partner w Harbingers.
Kowalski jest od ponad 20 lat związany z mediami, zarówno w zakresie marketingu, jak i zarządzania projektami. Swoje doświadczenie zdobywał w korporacjach (Grupa Interia, Grupa Bauer, Grupa Polsat), gdzie m.in. stworzył i zarządzał siecią reklamową AdRetail (Grupa Interia), a także w prowadzeniu innowacyjnych start-upów (eDelivery).
Był prezesem zarządu spółki Mobiem Polska oraz jako COO i członek zarządu spółki Kliktu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Norbert Kowalski head of partnerships w Harbingers
Wyjątkowy śliski typ...