Printbox klientem Harbingers
Printbox, dostawca oprogramowania dla biznesów mających w ofercie fotoprodukty i gadżety personalizowane, nawiązał w marcu 2024 roku współpracę z agencją Harbingers. Obejmie kompleksowe usługi SEO oraz zarządzanie projektami w zakresie content marketingu.
Celem tej współpracy jest zwiększenie widoczności marki Printbox w internecie, oraz promowanie nowych usług na rynkach zagranicznych, głównie Stany Zjednoczone. Harbingers będzie również odpowiedzialna za project management contentu, mającego na celu przyciągnięcie i zaangażowanie większej liczby odbiorców.
- Podjęcie współpracy z agencją Harbingers to kolejny krok w kierunku realizacji naszej strategii na ten rok. Cieszę się, że już na etapie rozmów i negocjacji wykazali się otwarci na nasze propozycje, stawiając się w roli Partnera, a nie tylko usługodawcy. — komentuje Sylwia Kopeć — head of marketing w Printbox — Z niecierpliwością czekamy na rezultaty i rozwój Printbox wspólnie z Harbingers.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Printbox klientem Harbingers