Piotr Michalak jako head of SEO w Harbingers
Do zespołu agencji Harbingers dołączył Piotr Michalak, obejmując funkcję head of SEO. Poprzednio pracował w Grupie Tense.
- Jestem przekonany, że jego ekspercka wiedza, którą chętnie dzieli się jako wykładowca, prelegent oraz autor branżowych publikacji - przełoży się na osiągnięcie jeszcze wyższych wyników we współpracy z obecnymi i przyszłymi partnerami agencji. Doświadczenie w SEO zdobywał, prowadząc kompleksowe projekty zarówno dla małych serwisów, jak i znanych, rozbudowanych e-sklepów czy portali - komentuje Piotr Baran, dyrektor operacyjny Harbingers.
Poprzednio Piotr Michalak pracował w Grupie Tense, jako szef działu badań i rozwoju prowadził projekty rozwojowe (m.in. produkty, testy, systemy i narzędzia) dla serwisów, portali i e-sklepów. Z branżą SEO jest związany od 2014 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
To kolejna nowa osoba w Harbingers. Funkcję social media managera w agencji objęła właśnie Julia Feniks, miesiąc temu z Grupy Tense przeszła Monika Michalak (jest content marketing managerem), a z początkiem stycznia stanowisko head of SEM objęła Natalia Chrobak (poprzednio w Ringier Axel Springer Polska).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piotr Michalak jako head of SEO w Harbingers