Monika Michalak: z Grupy Tense do Harbingers
Do zespołu agencji Harbingers dołączyła Monika Michalak, obejmując funkcję content marketing managera. Poprzednio pracowała w Grupie Tense.
Monika Michalak w Harbingers razem z także pełniącą funkcję content marketing managera Katarzyną Strehlau będą zarządzać kilkunastoosobowym zespołem content marketingu.
- Powierzyliśmy Monice obszary, w których ma bogate doświadczenie – odpowiadać będzie w zespole za innowacje produktowe, optymalizację procesów, zasoby zewnętrzne i partnerstwa - opisuje Małgorzata Pawłowska, pełnomocnik zarządu Harbingers.
- Zespół content marketingu w Harbingers w rok urósł dwukrotnie. Współpracujemy z liderami e-commerce, zdobywamy z nimi nagrody w konkursach za najlepiej prowadzone projekty content marketingowe w Europie i na świecie i mamy apetyt na więcej - podkreśla.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie cztery lata Monika Michalak była związana z Grupą Tense. Zarządzała tam zespołem content marketingu, a także jako product owner nadzorowała narzędzie wspierające codzienną pracę w obszarach copy, contentu i SEO.
Realizowała projekty dla takich marek jak m.in. Venezia, Unisono czy Tesa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Michalak: z Grupy Tense do Harbingers