Natalia Chrobak: z Ringier Axel Springer Polska do Harbingers
Natalia Chrobak zaczęła pracę w agencji Harbingers jako head of SEM. Poprzednio była związana z Ringier Axel Springer Polska.
Jako head of SEM Natalia Chrobak w Harbingers będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM.
- Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających partnerów - komentuje Piotr Kwinta, partner w Harbingers.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie dwa lata Natalia Chrobak pełniła funkcję head of marketing e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej pracowała m.in. jako szefowa performance i trade marketingu w Morele.net, specjalista ds. SEM i kierownik zespołu digital marketingu w nazwa.pl oraz specjalista PPC w PromoTraffic.
Z branżą marketingu internetowego jest związana od prawie 10 lat. Współpracuje z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC, a także z czasopisma i konferencjami branżowymi.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Natalia Chrobak: z Ringier Axel Springer Polska do Harbingers