Kierunek Kreatywny zajmie się komunikacją Braci Sadowników
Marka Bracia Sadownicy dołączyła do grona klientów agencji Kierunek Kreatywny. Wspomniana agencja przygotuje dla Sadowników platformę komunikacyjną oraz zajmie się kompleksową obsługą kreatywną kilku kampanii zaplanowanych na 2025 rok.

Agencja Kierunek Kreatywny zajmie się rozwinięciem platformy komunikacyjnej marki "Ci od jabłek" wzbogacając ją o serię nowych działań w obszarze digital i consumer expierience – czytamy w komunikacie prasowym informującym o współpracy obu podmiotów.
– Praca z taką marką jak Bracia Sadownicy to dla każdej agencji czysta przyjemność. Gdy mamy na stole świetny produkt z solidnym reason to belive, to pomysły na komunikację tworzą się same. Bardzo cenimy takie marki i być może dlatego udało nam złapać wspólny język z Sadownikami od pierwszego spotkania – komentuje Mateusz Zapała, szef strategii i partner w agencji Kierunek Kreatywny.
Bracia Sadownicy to rodzinna marka z własnym sadem w Śmiłowicach, znana z produktów tworzonych z całych jabłek – tłoczonych, przecieranych, suszonych, łączonych z superowocami, ziołami, orzechami czy warzywami. Produkty wyróżnia prosty skład, bez dodatku cukru i konserwantów. Dowodem na jakość ich soków jest choćby osad, który zostaje na dnie butelki.
Dołącz do dyskusji: Kierunek Kreatywny zajmie się komunikacją Braci Sadowników