Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)
W 2010 roku brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA) otrzymał ponad 25 tys. skarg na 13.074 różne kampanie reklamowe.
Najwięcej skarg jako medium przyciągała w zeszłym roku telewizja - podał Brand Republic. W 8 z 10 kampanii, na które ASA otrzymała najwięcej skarg, to właśnie telewizja była głównym środkiem przekazu. Poniżej prezentujemy sześć kampanii, którym pomimo licznych skarg udało się uniknąć zakazu emisji.
Paddy Power 'blind football'
1313 skarg
Marie Stopes International
1088 skarg
Department of Energy and Climate Change 'climate change'
939 skarg
John Lewis 'Christmas 2010'
316 skarg
OvenPride 'Even a man can do it'
273 skargi
Irn Bru 'animals'
204 skargi
Marmite 'Love Party' i 'Hate Party'
154 skargi
Raporty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)
go na niebezpieczenstwa,dziwne,ze rzeznik miał tak mało protestow
a dlaczego protestowano przeciwko tak łatwemu myciu rusztu ? :)))
naiwny i budzacy groze przekaz reklamy