Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetu satelitarnego Tooway (oferowanego przez Eutelsat Broadband) z udziałem słynnego kosmonauty Mirosława Hermaszewskiego. Akcję przygotowały agencja Plej i dom mediowy Codemedia.
W reklamach internetu Tooway Mirosław Hermaszewski, jedyny polski kosmonauta, który w latach 70. odbył lot w kosmos, przekonuje, że ta usługa jest dostępna niezależnie od lokalizacji, nawet tam gdzie brakuje infrastruktury szerokopasmowej czy zasięgu mobilnego. Ponadto zapewnia stabilne, szybkie połączenie, a kosztuje od 49 zł miesięcznie.
- Fundamentem naszych rozwiązań z jednej strony są zaawansowane sposoby satelitarnego przekazu sygnału, z drugiej zaś - jakość oraz unikalny, nieograniczony zasięg. Dzięki usługom Tooway kosmiczne technologie znajdują szerokie zastosowanie wśród użytkowników, którzy - w odróżnieniu od Mirosława Hermaszewskiego - nie mogli być w kosmosie - opisuje koncepcję kampanii Daniel Zadrożny, dyrektor regionalny Eutelsat Broadband w Polsce. Współpraca z Hermaszewskim została zaplanowana długoterminowo.
Obecna kampania jest prowadzona w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. Obejmuje województwo warmińsko-mazurskie, lubelskie i małopolskie. Potrwa do końca lipca.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja Plej, a zakupem mediów - dom mediowy Codemedia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway