Krzysztof Ibisz z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w sylwestrowych reklamach Lidla (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl wspólnie z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą występuje prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.

Kampania pokazuje, jak Krzysztof Ibisz w talk-show Doroty Wellman i Karola Okrasy razem z prowadzącymi opowiadają i prezentują, jak przygotowywać przekąski na imprezę sylwestrową. Reklamy informują o produktach, z których można przygotowywać takie przekąski, dostępnych w tym tygodniu w promocyjnych cenach.
To kolejna odsłona akcji prowadzonej od początku września br., w ramach której Wellman i Okrasa rozmawiają o kulinariach ze znanymi osobami. Przed Bożym Narodzeniem Lidl prowadził też promocję, w której do zdobycia były 2 mln egz. z przepisami na dania z ryb.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w sylwestrowych reklamach Lidla (wideo)
Proszę, nie mylmy na takim portalu jak Wirtualne Media zawodu dziennikarza z zawodem prezentera czy showmana. Mimo, że różne rzeczy różni ludzie mówią i się nazywają w wywiadach to powinniśmy dostrzegać różnicę.