Krzysztof Iwiński: z Ogilvy do Grupy Walk
Krzysztof Iwiński dołączył do zespołu agencji Walk Creative (Grupa Walk), gdzie objął stanowisko senior art director. Przeszedł z działu kreacji agencji Ogilvy, w której pracował dwa lata.

Iwiński będzie odpowiadać w Walk Creative za działania z zakresu new business oraz główne projekty dla kluczowych klientów agencji.
Do agencji przeszedł z Ogilvy, gdzie pracował dwa lata też jako senior art director.bPrzedtem przez 3 lata był dyrektorem kreatywnym w Lowenberg.
Wcześniej natomiast pracował jako art director w Change Serviceplan. W latach 2012-2016 był szefem kreacji w agencji Good - odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Przeszedł do niej po 6 latach pracy w Leo Burnett, gdzie był dyrektorem kreatywnym.
Tworzył kampanie reklamowe produktów z takich kategorii, jak m.in. ubezpieczenia, banki, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG, napoje alkoholowe. Wśród klientów, dla których pracował były: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Moris, Vizir, Bonux, Pekao SA, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Krzysztof Iwiński: z Ogilvy do Grupy Walk