Lavazza z loterią, motywem przewodnim tenisowy turniej Roland-Garros
Włoska marka kawy Lavazza wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
W ogólnopolskiej loterii marka Lavazza nawiązuje do turnieju Roland-Garros, którego jest sponsorem i oferuje uczestnikom aktywacji wycieczkę do stolicy Francji.
Trzech zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi spędzi cztery dni w Paryżu. Nagrodami drugiego i trzeciego stopnia są zestawy gadżetów Roland-Garros oraz zestawy kaw i kubków Lavazza & Roland-Garros.
Zasady loterii Lavazza
Aby wziąć udział w losowaniu, uczestnicy muszą zakupić dwie różne kawy Lavazza i zarejestrować paragon na stronie zaserwujparyz.pl. Mogą to zrobić do 5 czerwca 2022 roku. Dodatkowym wyróżnikiem aktywacji jest niestandardowy mechanizm, który wykorzystuje natywne funkcje telefonu i dodatkowo uatrakcyjnia cały proces wyłonienia zwycięzcy. Aby dowiedzieć się, czy wygrałeś, potrząśnij telefonem. Spowoduje to rozsypanie się ziaren na boki i ujawnienie informacji o wygranej lub jej braku.
Agencja NAV odpowiada za koncepcję, mechanizm, dobór nagród (w tym zaplanowanie wyjazdów do Paryża). Agencja odpowiada również za kompleksową obsługę prawną i finansową loterii, development strony oraz kreację POSM.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lavazza z loterią, motywem przewodnim tenisowy turniej Roland-Garros