Lay’s z muzyczną kampanią na lato
Ruszyła kampania „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. Towarzyszy jej loteria, w której do wygrania są muzyczne gadżety. Działania przygotowały VMLY&R, BBDO, Papaya Films, Media Direction, Event Marketing Piotr Łapa, Ewesa i Agencja Reklamowa Avanti.

Kampania reklamowa promuje specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Nowe smaki objęte są loterią, która trwa do końca sierpnia.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii Muzycznenagrody. Lays, a następnie wysłać zgłoszenie.
Do zdobycia ponad tysiąc nagród m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl. Lay’s przygotował także specjalną pulę nagród dla uczestników festiwali, na jakich marka organizować będzie akcje specjalne - Open’er i Kraków Live Festival i Audioriver.
W ramach kampanii przygotowano także spoty reklamowe emitowane w telewizji, aktywności w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.
Działania zaplanowane są do końca września br. Za koncept kreatywny i realizację spotu 10-sekundowego odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15-sekundowego zajęła się zaś agencja BBDO.
VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w telewizji i digitalu oraz przygotowanie strony internetowej, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lay’s z muzyczną kampanią na lato