Lebron James po 17 latach kończy współpracę z Coca-Colą. Wybrał PepsiCo
Koszykarz NBA Lebron James nie będzie już reklamował marek napojów należących do koncernu Coca-Cola. Zakończył właśnie współpracę, która trwała z tym koncernem od ponad 17 lat. Teraz ma zostać twarzą marki Mountain Dew, produkowanej przez konkurencyjny koncern PepsiCo.
Lebron James rozpoczął współpracę z koncernem Coca-Cola w 2003 roku, gdy miał 18 lat i zaczynał swoją koszykarską karierę. Najczęściej występował w reklamach marki napojów Sprite, ich autorem była najczęściej agencja Wieden+Kennedy. Reklamował też Powerade.
Umowa z koncernem Coca-Cola wygasła z końcem 2020 roku. Obie strony po długich negocjacjach uznały, że się rozstają.
Front Office Sports poinformował, że Lebron James rozpoczyna współpracę marketingową z konkurencyjnym koncernem PepsiCo. Ma zostać twarzą nowej linii Mountain Dew "Rise Energy". Niewykluczone, że pojawi się też w reklamach marki Pepsi.
Lebron James zajął piąte miejsce na liście najlepiej zarabiających sportowców świata magazynu "Forbes" w 2020 r.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Lebron James po 17 latach kończy współpracę z Coca-Colą. Wybrał PepsiCo
LeBron James pokazuje, że za pieniądze można zrobić i powiedzieć wszystko.
Parafrazując jego słowa, są dwie Ameryki, ta w której wzór jest wzorem do naśladowania i ta w której jest pazernym pozerem.