Leo Burnett globalną agencją kreatywną TUI
Agencja Leo Burnett (należy do Publicis Groupe) ma być globalną agencją kreatywną touroperatora TUI. Dotychczas obsługą reklamową firmy zajmowała się agencja VMLY&R.

Leo Burnett w przetargu trwającym od września pokonała agencje Fold7, TBWA London i VMLY & R (ta ostatnia broniła obsługi touroperatora).
Leo Burnett będzie miała za zadanie „zastosować świeże myślenie i globalną soczewkę” w komunikacji marki po trudnym roku dla branży turystycznej.
Leo Burnett opracuje platformę turystyczną, która zawiera opcję rezerwacji wycieczek na wakacje, a także dużą kampanię marki w przyszłym roku.
Firma prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie, a TUI poszukuje agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym. Dyrektor marki i treści, Toby Horry, kieruje procesem przetargowym, który obejmie kilka agencji, w tym obecną VMLY&R. Prezentacje odbędą się jesienią, a zwycięska agencja zostanie wybrana pod koniec roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Leo Burnett globalną agencją kreatywną TUI